Copied
 
 
2023, DKK
13.03.2024
Bruttoresultat

7.501'

Primær drift
Na.
Årets resultat

-157'

Aktiver

3.335'

Kortfristede aktiver

3.270'

Egenkapital

2.116'

Afkastningsgrad

0 %

Soliditetsgrad

63 %

Likviditetsgrad

268 %

Resultat
13.03.2024
Årsrapport
2023
13.03.2024
2022
05.06.2023
2021
06.04.2022
2020
21.03.2021
2018
03.04.2020
Nettoomsætning
Bruttoresultat7.500.69310.149.09310.148.6216.324.7353.963.592
Resultat af primær drift00001.802.372
Indtægter af kapitalandele (tilknyttede og associerede) 00000
Finansielle indtægter1.0002.019000
Finansieringsomkostninger-15.724-57.748-25.327-34.734-7.056
Andre finansielle omkostninger00000
Resultat før skat-177.6622.076.8814.142.3442.289.6161.795.316
Resultat-157.0001.594.6413.203.1421.764.2561.391.241
Forslag til udbytte0-1.400.000-2.240.000-1.400.000-500.000
Aktiver
13.03.2024
Årsrapport
2023
13.03.2024
2022
05.06.2023
2021
06.04.2022
2020
21.03.2021
2018
03.04.2020
Kortfristede varebeholdninger00000
Kortfristede tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 1.231.7622.587.5364.603.2321.938.012546.943
Likvider2.038.4732.848.8812.709.1682.573.9291.970.210
Kortfristede aktiver3.270.2355.436.4177.312.4004.511.9412.517.153
Immaterielle aktiver og goodwill00000
Finansielle anlægsaktiver65.01960.025100.52560.02591.525
Materielle aktiver00000
Langfristede aktiver65.01960.025100.52560.02591.525
Aktiver3.335.2545.496.4427.412.9254.571.9662.608.678
Aktiver
13.03.2024
Passiver
13.03.2024
Årsrapport
2023
13.03.2024
2022
05.06.2023
2021
06.04.2022
2020
21.03.2021
2018
03.04.2020
Forslag til udbytte01.400.0002.240.0001.400.000500.000
Egenkapital2.116.2803.863.2804.508.6392.705.4971.441.241
Hensatte forpligtelser00000
Langfristet gæld til banker00000
Anden langfristet gæld00179.11572.864
Leverandører af varer og tjenesteydelser218.140254.06956.116148.41224.947
Kortfristede forpligtelser1.218.9741.633.1622.904.2861.687.3541.094.573
Gældsforpligtelser1.218.9741.633.1622.904.2861.866.4691.167.437
Forpligtelser1.218.9741.633.1622.904.2861.866.4691.167.437
Passiver3.335.2545.496.4427.412.9254.571.9662.608.678
Passiver
13.03.2024
Nøgletal
13.03.2024
Årsrapport
2023
13.03.2024
2022
05.06.2023
2021
06.04.2022
2020
21.03.2021
2018
03.04.2020
Afkastningsgrad Na.Na.Na.Na.69,1 %
Dækningsgrad Na.Na.Na.Na.Na.
Resultatgrad Na.Na.Na.Na.Na.
Varelagerets omsætningshastighed Na.Na.Na.Na.Na.
Egenkapitals-forretning -7,4 %41,3 %71,0 %65,2 %96,5 %
Payout-ratio Na.87,8 %69,9 %79,4 %35,9 %
Gældsdæknings-nøgletal Na.Na.Na.Na.25.543,8 %
Soliditestgrad 63,5 %70,3 %60,8 %59,2 %55,2 %
Likviditetsgrad 268,3 %332,9 %251,8 %267,4 %230,0 %
Resultat
13.03.2024
Gæld
13.03.2024
Årsrapport
13.03.2024
Nyeste:01.01.2023- 31.12.2023(offentliggjort: 13.03.2024)
Information om virksomhedens regnskabsklasse:Årsrapporten er aflagt i overensstemmelse med årsregnskabsloven for virksomheder i regnskabsklasse B med tilvalg af bestemmelser fra en højere regnskabsklasse.
Beretning
13.03.2024
Dato for ledelsens godkendelse af årsrapporten:2024-03-07
Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Vi har dags dato aflagt årsrapporten for regnskabsåret 01. 01. 23 - 31. 12. 23 for Kynetic ApS.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter: Væsentligste aktiviteter KYNETIC er et ecommerce konsulenthus specialiseret i digital markedsføring og marketingstrategier drevet og understøttet af data, automation og kunstig intelligens. KYNETICs vision er værende et førende fagligt bureau i Norden, være frontløbere på udviklingen af AI- og data-drevet marketing og skabe markedsledende målbare resultater for ambitiøse og vækstende B2C og B2C ecommerce virksomheder på tværs af brancher. Selskabets mission er at skabe fremtidens digitale markedsføring med højere effektivitet og mindre støj, som leder til målbare forretningskritiske resultater for selskabets kunder - både nationalt og internationalt. Resultater der typisk er økonomisk vækst, større afkast af marketingsbudgetterne, stærkere brands og vedvarende bæredygtig succes og vækst. Det sikres ved at KYNETIC arbejder som en hybrid mellem et performance-bureau, et mediebueau og et digitalt bureau, og dets specialister excellerer i spændingsfeltet mellem rådgivning, forretningsforsåelse, kommunikation, marketing- og data-science. Et fokus som kombineres med at inkorporere dyb brug af data, AI og machine learning på tværs af processer, metoder og teknologier med det formål at maksimere effekten i det daglige arbejde med kundernes ecommerce-marketingaktiviteter og kanaler.