Copied
 
 
2022, DKK
15.02.2024
Bruttoresultat

-16.120

Primær drift

-16.120

Årets resultat

-14.503

Aktiver

51.626

Kortfristede aktiver

51.626

Egenkapital

25.497

Afkastningsgrad

-31 %

Soliditetsgrad

49 %

Likviditetsgrad

198 %

Resultat
15.02.2024
Årsrapport
2022
15.02.2024
Nettoomsætning
Bruttoresultat-16.120
Resultat af primær drift-16.120
Indtægter af kapitalandele (tilknyttede og associerede) 0
Finansielle indtægter1.626
Finansieringsomkostninger-9
Andre finansielle omkostninger0
Resultat før skat-14.503
Resultat-14.503
Forslag til udbytte0
Aktiver
15.02.2024
Årsrapport
2022
15.02.2024
Kortfristede varebeholdninger0
Kortfristede tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 0
Likvider0
Kortfristede aktiver51.626
Immaterielle aktiver og goodwill0
Finansielle anlægsaktiver0
Materielle aktiver0
Langfristede aktiver0
Aktiver51.626
Aktiver
15.02.2024
Passiver
15.02.2024
Årsrapport
2022
15.02.2024
Forslag til udbytte0
Egenkapital25.497
Hensatte forpligtelser0
Langfristet gæld til banker0
Leverandører af varer og tjenesteydelser7.500
Kortfristede forpligtelser26.129
Gældsforpligtelser26.129
Forpligtelser26.129
Passiver51.626
Passiver
15.02.2024
Nøgletal
15.02.2024
Årsrapport
2022
15.02.2024
Afkastningsgrad -31,2 %
Dækningsgrad Na.
Resultatgrad Na.
Varelagerets omsætningshastighed Na.
Egenkapitals-forretning -56,9 %
Payout-ratio Na.
Gældsdæknings-nøgletal -179.111,1 %
Soliditestgrad 49,4 %
Likviditetsgrad 197,6 %
Resultat
15.02.2024
Gæld
15.02.2024
Årsrapport
15.02.2024
Nyeste:31.10.2022- 30.09.2023(offentliggjort: 15.02.2024)
Beretning
15.02.2024
Dato for ledelsens godkendelse af årsrapporten:2024-01-31
Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Direktionen har dags dato aflagt årsrapporten for regnskabsåret 31. oktober 2022 - 30. september 2023 for MLTH Holding ApS.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter:Selskabets væsentligste aktiviteter Selskabets aktivitet har bestået af at eje kapitalandele og dermed beslægtet virksomhed.