Copied
 
 
2022, DKK
27.02.2024
Bruttoresultat

784'

Primær drift

220'

Årets resultat

140'

Aktiver

1.334'

Kortfristede aktiver

1.334'

Egenkapital

180'

Afkastningsgrad

16 %

Soliditetsgrad

13 %

Likviditetsgrad

116 %

Resultat
27.02.2024
Årsrapport
2022
27.02.2024
Nettoomsætning
Bruttoresultat784.173
Resultat af primær drift219.763
Indtægter af kapitalandele (tilknyttede og associerede) 0
Finansielle indtægter743
Finansieringsomkostninger-37.771
Andre finansielle omkostninger0
Resultat før skat182.735
Resultat139.881
Forslag til udbytte0
Aktiver
27.02.2024
Årsrapport
2022
27.02.2024
Kortfristede varebeholdninger492.277
Kortfristede tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 269.351
Likvider572.002
Kortfristede aktiver1.333.630
Immaterielle aktiver og goodwill0
Finansielle anlægsaktiver0
Materielle aktiver0
Langfristede aktiver0
Aktiver1.333.630
Aktiver
27.02.2024
Passiver
27.02.2024
Årsrapport
2022
27.02.2024
Forslag til udbytte0
Egenkapital179.881
Hensatte forpligtelser0
Langfristet gæld til banker0
Leverandører af varer og tjenesteydelser277.792
Kortfristede forpligtelser1.153.749
Gældsforpligtelser1.153.749
Forpligtelser1.153.749
Passiver1.333.630
Passiver
27.02.2024
Nøgletal
27.02.2024
Årsrapport
2022
27.02.2024
Afkastningsgrad 16,5 %
Dækningsgrad Na.
Resultatgrad Na.
Varelagerets omsætningshastighed Na.
Egenkapitals-forretning 77,8 %
Payout-ratio Na.
Gældsdæknings-nøgletal 581,8 %
Soliditestgrad 13,5 %
Likviditetsgrad 115,6 %
Resultat
27.02.2024
Gæld
27.02.2024
Årsrapport
27.02.2024
Nyeste:01.07.2022- 31.12.2023(offentliggjort: 27.02.2024)
Beretning
27.02.2024
Dato for ledelsens godkendelse af årsrapporten:2024-02-25
Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Direktionen har dags dato behandlet og godkendt årsrapporten for regnskabsåret 1. juli 2022 - 31. december 2023 for LJ Service ApS.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter:Væsentligste aktiviteter Selskabets væsentligste aktiviteter er at drive håndværksvirksomhed.