Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Jeg har dags dato aflagt årsrapporten for regnskabsåret 01. 01. 21 - 31. 12. 21 for Tomorrow Collective ApS.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter:
Væsentligste aktiviteter
Overordnet set er det Tomorrows vurdering, at en ny festival er blevet skabt, Tomorrow Festival, som har været innovativ i kraft af sammenstillingen af de tre hoved-arrangementer (Festival, Imagine og Summit) og særligt ved involveringen af ungdomsorganisationerne (Own) og start-ups samt SMV'er (Sprouts) som drivende aktører til at påvirke og inspirere festivaldeltagerne. FN's verdensmål, herunder særligt målene vedrørende partnerskab, biodiversitet, klima og energi, har udgjort den underliggende maksime i udarbejdelsen af programmet og afviklingen af festivalen. Tomorrows raison d'etre, nemlig adfærdsændringer, blev ligeledes realiseret generelt ved Tomorrow Talks, mad- og drikke-udvalget på festivalen, informationer på festivalen, som tema for Tomorrow Summit etc. , og blev realiseret mere specifikt ved oplevelsesområderne Change, som var festivalens hovednavn.
Forud for afviklingen havde både Festival og Summit opnået stor dækning gennem annoncekampagner i landsdækkende medier, egne SoMe-kampagner, en mikroinfluencer-kampagne målrettet yngre målgrupper udenfor København samt dybere redaktionel omtale og artikler i landsdækkende medier fra Politiken og Berlingske Tidende til BT, Soundvenue, Elle og Alt for Damerne.
Gennem samarbejdet med Tortoise Media i London tiltrak både Festival, Summit og Imagine en lang række prominente internationale navne som talere, herunder Molly Fannon, Thomas Friedman, Kate Raworth, Gunther Thallinger, Julia Gilliard og Solomon Goldstein-Rose m. fl. Gennem brug af sociale medier som LinkedIn og Twitter og word-of-mouth i deres personlig og professionelle netværk har deres deltagelse været med til at udbrede kendskabet til Tomorrow og brande København som en innovativ, bæredygtig metropol internationalt.
Under selve afviklingen og efterfølgende sikrede Tomorrow med mediepartnerskabet med amerikansk-hollandske 5Media international mediedækning og omtale af program-indholdet fra Festival til Summit med portrætter af talere, interviews med festivalgæster og dybere artikler om alt fra Sprout og Own-deltagere til Summit-temær. Sideløbende med vores formelle mediepartnerskaber har vi gennem partnere som Mærsk, Carlsberg og Mercedes, der alle opererer internationalt, opnået stor international omtale via deres kommunikationskanaler som Facebook, Instagram og LinkedIn.
Samlet set er vurderingen, at det er lykkedes Tomorrow at navigere tilfredsstillende gennem et turbulent 1. år med uvished om COVID-19-situationen, flytning af venue med en yderst udfordret tidsplan ift. at genskabe Tomorrows koncepter og pladstegning på den nye plads samt opbygning af interesse for Tomorrow Festival og Summit som førstegangs-arrangementer.