Copied
 
 
2021, DKK
11.04.2022
Bruttoresultat

3.451'

Primær drift

-1.689'

Årets resultat

-1.743'

Aktiver

1.951'

Kortfristede aktiver

603'

Egenkapital

-1.769'

Afkastningsgrad

-87 %

Soliditetsgrad

-91 %

Likviditetsgrad

16 %

Resultat
11.04.2022
Årsrapport
2021
11.04.2022
2019
03.07.2021
Nettoomsætning17.595.698
Bruttoresultat3.450.998204.348
Resultat af primær drift-1.688.8350
Indtægter af kapitalandele (tilknyttede og associerede) 00
Finansielle indtægter00
Finansieringsomkostninger-54.460-2.567
Andre finansielle omkostninger00
Resultat før skat-1.743.295-1.758.280
Resultat-1.743.295-1.758.280
Forslag til udbytte00
Aktiver
11.04.2022
Årsrapport
2021
11.04.2022
2019
03.07.2021
Kortfristede varebeholdninger00
Kortfristede tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 591.847256.495
Likvider11.171136.499
Kortfristede aktiver603.018392.994
Immaterielle aktiver og goodwill1.347.512300.000
Finansielle anlægsaktiver00
Materielle aktiver00
Langfristede aktiver1.347.512300.000
Aktiver1.950.530692.994
Aktiver
11.04.2022
Passiver
11.04.2022
Årsrapport
2021
11.04.2022
2019
03.07.2021
Forslag til udbytte00
Egenkapital-1.769.024-1.718.280
Hensatte forpligtelser00
Langfristet gæld til banker00
Anden langfristet gæld00
Leverandører af varer og tjenesteydelser1.160.596100.152
Kortfristede forpligtelser3.719.5542.411.274
Gældsforpligtelser3.719.5542.411.274
Forpligtelser3.719.5542.411.274
Passiver1.950.530692.994
Passiver
11.04.2022
Nøgletal
11.04.2022
Årsrapport
2021
11.04.2022
2019
03.07.2021
Afkastningsgrad -86,6 %Na.
Dækningsgrad 19,6 %Na.
Resultatgrad -9,9 %Na.
Varelagerets omsætningshastighed Na.Na.
Egenkapitals-forretning 98,5 %102,3 %
Payout-ratio Na.Na.
Gældsdæknings-nøgletal -3.101,1 %Na.
Soliditestgrad -90,7 %-248,0 %
Likviditetsgrad 16,2 %16,3 %
Resultat
11.04.2022
Gæld
11.04.2022
Årsrapport
11.04.2022
Nyeste:01.01.2021- 31.12.2021(offentliggjort: 11.04.2022)
Information om virksomhedens regnskabsklasse:Årsrapporten er aflagt i overensstemmelse med årsregnskabsloven for virksomheder i regnskabsklasse B med tilvalg af bestemmelser fra en højere regnskabsklasse.
Beretning
11.04.2022
Dato for ledelsens godkendelse af årsrapporten:2022-03-28
Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Jeg har dags dato aflagt årsrapporten for regnskabsåret 01. 01. 21 - 31. 12. 21 for Tomorrow Collective ApS.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter: Væsentligste aktiviteter Overordnet set er det Tomorrows vurdering, at en ny festival er blevet skabt, Tomorrow Festival, som har været innovativ i kraft af sammenstillingen af de tre hoved-arrangementer (Festival, Imagine og Summit) og særligt ved involveringen af ungdomsorganisationerne (Own) og start-ups samt SMV'er (Sprouts) som drivende aktører til at påvirke og inspirere festivaldeltagerne. FN's verdensmål, herunder særligt målene vedrørende partnerskab, biodiversitet, klima og energi, har udgjort den underliggende maksime i udarbejdelsen af programmet og afviklingen af festivalen. Tomorrows raison d'etre, nemlig adfærdsændringer, blev ligeledes realiseret generelt ved Tomorrow Talks, mad- og drikke-udvalget på festivalen, informationer på festivalen, som tema for Tomorrow Summit etc. , og blev realiseret mere specifikt ved oplevelsesområderne Change, som var festivalens hovednavn. Forud for afviklingen havde både Festival og Summit opnået stor dækning gennem annoncekampagner i landsdækkende medier, egne SoMe-kampagner, en mikroinfluencer-kampagne målrettet yngre målgrupper udenfor København samt dybere redaktionel omtale og artikler i landsdækkende medier fra Politiken og Berlingske Tidende til BT, Soundvenue, Elle og Alt for Damerne. Gennem samarbejdet med Tortoise Media i London tiltrak både Festival, Summit og Imagine en lang række prominente internationale navne som talere, herunder Molly Fannon, Thomas Friedman, Kate Raworth, Gunther Thallinger, Julia Gilliard og Solomon Goldstein-Rose m. fl. Gennem brug af sociale medier som LinkedIn og Twitter og word-of-mouth i deres personlig og professionelle netværk har deres deltagelse været med til at udbrede kendskabet til Tomorrow og brande København som en innovativ, bæredygtig metropol internationalt. Under selve afviklingen og efterfølgende sikrede Tomorrow med mediepartnerskabet med amerikansk-hollandske 5Media international mediedækning og omtale af program-indholdet fra Festival til Summit med portrætter af talere, interviews med festivalgæster og dybere artikler om alt fra Sprout og Own-deltagere til Summit-temær. Sideløbende med vores formelle mediepartnerskaber har vi gennem partnere som Mærsk, Carlsberg og Mercedes, der alle opererer internationalt, opnået stor international omtale via deres kommunikationskanaler som Facebook, Instagram og LinkedIn. Samlet set er vurderingen, at det er lykkedes Tomorrow at navigere tilfredsstillende gennem et turbulent 1. år med uvished om COVID-19-situationen, flytning af venue med en yderst udfordret tidsplan ift. at genskabe Tomorrows koncepter og pladstegning på den nye plads samt opbygning af interesse for Tomorrow Festival og Summit som førstegangs-arrangementer.