Copied
 
 
Formål
HistorikStartStop
Selskabets formål er at drive virksomhed med handel, service, anden undervisning, virk-somhedsrådgivning samt virksomhed forbundet med fast ejendom, samt hermed beslæg-tet virksomhed05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Formål i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Status
HistorikStartStop
OPLØST EFTER ERKLÆRING12.05.201712.05.2017
NORMAL05.07.201611.05.2017
Ingen nuværende registrering.
Branche
HistorikStartStop
Anden undervisning i.a.n (855900)05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Branche i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Revision
HistorikStartStop
true05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Revision i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Revisor
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Form
HistorikStartStop
8105.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Form i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Kontakt
HistorikStartStop
thomasapath@msn.com05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Kontakt i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Telefon
HistorikStartStop
5125108405.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Telefon i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Obligatoriskemail
HistorikStartStop
thomasapath@msn.com05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Obligatoriskemail i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Navne
Ingen nuværende registrering.
Tegningsregel
HistorikStartStop
Virksomheden tegnes af en direktør alene05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Tegningsregel i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Ansatte
10.07.2024
Ingen historik.
Kapital
10.07.2024
Fra årsrapport
Bibranche
HistorikStartStop
Public relations og kommunikation05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Bibranche i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Børsnoteret
10.07.2024
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Hjemmeside
10.07.2024
HistorikStartStop
www.apath.dk05.07.201612.05.2017
Virksomheden har ikke ændret Hjemmeside i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.