Copied
 
 
Status: Normal
SLYNGESKOLEN ApS
35468145
Rosendalsgade 11 3. tv., 2100 København Ø
Telefonnummer mangler
Obligatorisk e-mail mangler
Hjemmeside mangler
Beskrivelse
SLYNGESKOLEN ApS er aktiv indenfor Hjælpeydelser i forbindelse med undervisning (856000). Selskabets formål er at drive virksomhed indenfor online og personlig vejledning og uddannelse samt anden hermed beslægtet virksomhed.
Tegningsregel
Selskabet tegnes af den samlede direktion i forening.
Oplysninger
Dato: 18.09.2024
Status
NORMAL.
Etableret
28.08.2013 (9 år)
Form
Anpartsselskab (APS).
Vedtægter
Ingen vedtægtsdato.
Kapital
80.000,00 (DKK)
(28.08.2013)
Ansatte
0, (årsværk: 0)
0, kvt. . (årsværk: 0)
0, mdr. . (årsværk: 0)
Kønsfordeling
Mænd: 0 %
Kvinder: 100 %
Unisex: 0 %
2023, DKK
03.06.2024
Bruttoresultat

-19.176

Primær drift

-22.176

Årets resultat

-14.129

Aktiver

52.489

Kortfristede aktiver

52.489

Egenkapital

39.489

Afkastningsgrad

-42 %

Soliditetsgrad

75 %

Likviditetsgrad

404 %

Regnskab etc.
18.09.2024
Revision
Revision fravalgt.
Revisor
Ingen revisor angivet
Type af revisorbistand:
Ingen bistand
Virksomhedens regnskabsklasse:
Regnskabsklasse B
Regnskab
01.01.2023 - 31.12.2023
Offentliggjort: 03.06.2024 (107 dage)
Hent årsrapport
Årsrapport 2023 (03.06.2024)
Årsrapport 2022 (26.05.2023)
Årsrapport 2021 (06.03.2022)
Årsrapport 2020 (14.06.2021)
Årsrapport 2019 (11.03.2020)
Årsrapport 2018 (24.05.2019)
Årsrapport 2017 (31.05.2018)
Årsrapport 2016 (26.04.2017)
Årsrapport 2015 (27.05.2016)
Statstidende
18.09.2024
Opret en bruger for, at få live data fra statstidende.
Tinglysning
18.09.2024
Opret en bruger for, at få live data fra statstidende.
Direktion
PersonDatoRolle
Line Damgaard Mikkelsen 28.08.2013 direktør
Linda Bendix 28.08.2013 direktør
Bestyrelse
Ingen nuværende registrering.
Stiftere
StiftereStatusDato
Gunilde Johanne Ry Hessler 28.08.2013
Linda Bendix 28.08.2013
Line Damgaard Mikkelsen 28.08.2013
Reelle ejere
Vi viser ikke reelle ejere.
Legale ejere
EjereStatusDatoAndelStemmer
Selskaber
Ingen nuværende registrering.