Status: Normal
The Why Foundation (Fond)
33318391
Gothersgade 55 1., 1123 København K
thewhy.dk
Beskrivelse
The Why Foundation (Fond) er aktiv
indenfor Foreninger, legater og fonde med sygdomsbekæmpende, sociale og velgørende formål
(889910). Fondens hovedformål er at begunstige non-profit og velgørende formål ved at understøtte en mere oplyst og lige verden, særligt ved at fremme lokal, regional og global dialog mellem folk.
Formålet skal særligt opfyldes ved at yde støtte til at
1.Opretholde og udvikle The Why Foundation som et ledende internationalt dokumentarbrand.
2. Igangsætte og indgå partnerskaber om udvikling af tværkulturelle dokumentarproduktioner.
3. Styrke netværk af professionelle mediefolk, udsendere og distributører dedikeret til transnationalt samarbejde.
4. Skabe og indgå partnerskaber om udvikling af tværmedie- og internetbarede platforme for at nå det videst mulige publikum.
5. Designe og implementere programmer vedr. distribution og formidling af film,
6. Opbygge kapaciteten for dokumentar- og mediemiljøer i udviklingslande, inklusiv talentudvikling og produktionsstøtte.
Tegningsregel
Fonden tegnes af bestyrelsesformanden sammen med direktøren eller minimum tre øvrige bestyrelsesmedlemmer.
Oplysninger
Dato: 18.11.2024
Etableret
01.04.2010
(14 år)
Form
Erhvervsdrivende fond
(EFO).
Vedtægter
Ingen vedtægtsdato.
Kapital
300.592,00
(DKK)
(18.06.2015)
Ansatte
3, 2018 (årsværk: 3)
7, kvt. 3. 2019
(årsværk: 3)
7, mdr. 9. 2019
(årsværk: 7)
Kønsfordeling
Mænd: 14 %
Kvinder: 86 %
Unisex: 0 %
Kortfristede aktiver
4.216'
Revision
Underlagt revision.
Revisor
PRICEWATERHOUSECOOPERS STATSAUTORISERET REVISIONSPARTNERSELSKAB.
Type af revisorbistand:
Revisionspåtegning
Virksomhedens regnskabsklasse:
Regnskabsklasse B
Regnskab
01.01.2023 - 31.12.2023
Offentliggjort: 29.06.2024
(142 dage)
Hent årsrapport
Opret en bruger for, at få live data fra statstidende.
Opret en bruger for, at få live data fra statstidende.
Ingen nuværende registrering.
Vi viser ikke reelle ejere.
Ingen nuværende registrering.
Ingen nuværende registrering.