Copied
 
 
Formål
HistorikStartStop
Selskabets formål er at drive leasingvirksomhed med busser og dermed beslægtet virksomhed26.05.201116.08.2023
Virksomheden har ikke ændret Formål i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Status
HistorikStartStop
OPLØST EFTER FUSION16.08.202316.08.2023
NORMAL08.06.200915.08.2023
Ingen nuværende registrering.
Branche
HistorikStartStop
Udlejning og leasing af andet materiel, udstyr og andre materielle aktiver i.a.n (773900)08.03.201116.08.2023
Autoreparationsværksteder mv (452010)08.06.200907.03.2011
Ingen nuværende registrering.
Revision
HistorikStartStop
false08.06.200916.08.2023
Virksomheden har ikke ændret Revision i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Revisor
Ingen nuværende registrering.
Form
HistorikStartStop
8008.06.200916.08.2023
Virksomheden har ikke ændret Form i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Kontakt
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Telefon
HistorikStartStop
7230250008.06.200916.08.2023
Virksomheden har ikke ændret Telefon i sin levetid.
Ingen nuværende registrering.
Navne
Ingen nuværende registrering.
Tegningsregel
HistorikStartStop
Selskabet tegnes af to direktører i forening, af Thibault Guy Depoix-Joseph eller af den samlede direktion31.05.202316.08.2023
Selskabet tegnes af en direktør26.05.201130.05.2023
Ingen nuværende registrering.
Ansatte
28.04.2024
Ingen historik.
Kapital
28.04.2024
Fra årsrapport
Type af revisorbistand:Revisionspåtegning
Navn på revisionsvirksomhed:PricewaterhouseCoopers
Revisionsvirksomhedens CVR-nr.:33771231
Beskrivelse af revisor:statsautoriseret revisor
Virksomhedens regnskabsklasse:Regnskabsklasse B
Grundlag for konklusion (revision):Vi har udført vores revision i overensstemmelse med internationale standarder om revision og de yderligere krav, der er gældende i Danmark. Vores ansvar ifølge disse standarder og krav er nærmere beskrevet i revisionspåtegningens afsnit “Revisors ansvar for revisionen af årsregnskabet“. Vi er uafhængige af selskabet i overensstemmelse med International Ethics Standards Board for Accountants' internationale retningslinjer for revisorers etiske adfærd (IESBA’s Code) og de yderligere etiske krav, der er gældende i Danmark, ligesom vi har opfyldt vores øvrige etiske forpligtelser i henhold til disse krav og IESBA Code. Det er vores opfattelse, at det opnåede revisionsbevis er tilstrækkeligt og egnet som grundlag for vores konklusion.
Konklusion (revision):Det er vores opfattelse, at årsregnskabet giver et retvisende billede af selskabets aktiver, passiver og finansielle stilling pr. 31. december 2022 samt af resultatet af selskabets aktiviteter for regnskabsåret 1. januar - 31. december 2022 i overensstemmelse med årsregnskabsloven. Vi har revideret årsregnskabet for BusDan 37 ApS for regnskabsåret 1. januar - 31. december 2022, der omfatter anvendt regnskabspraksis, resultatopgørelse, balance, egenkapitalopgørelse og noter. Årsregnskabet udarbejdes efter årsregnskabsloven.
Udtalelse om ledelsesberetningen (revision):Udtalelse om ledelsesberetningen Ledelsen er ansvarlig for ledelsesberetningen. Vores konklusion om årsregnskabet omfatter ikke ledelsesberetningen, og vi udtrykker ingen form for konklusion med sikkerhed om ledelsesberetningen. I tilknytning til vores revision af årsregnskabet er det vores ansvar at læse ledelsesberetningen og i den forbindelse overveje, om ledelsesberetningen er væsentligt inkonsistent med årsregnskabet eller vores viden opnået ved revisionen eller på anden måde synes at indeholde væsentlig fejlinformation. Vores ansvar er derudover at overveje, om ledelsesberetningen indeholder krævede oplysninger i henhold til årsregnskabsloven. Baseret på det udførte arbejde er det vores opfattelse, at ledelsesberetningen er i overensstemmelse med årsregnskabet og er udarbejdet i overensstemmelse med årsregnskabslovens krav. Vi har ikke fundet væsentlig fejlinformation i ledelsesberetningen.
Bibranche
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Børsnoteret
28.04.2024
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Hjemmeside
28.04.2024
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.