Virksomhedsstatus | NORMAL. |
Sidst opdateret den 09.02.2015 og
angivet som gældende fra 18.12.2007 (5975
dage). |
Ingen historik.
Branche | Udlejning af erhvervsejendomme (682040). |
Sidst opdateret den 22.05.2019 og
angivet som gældende fra 01.01.2019 (1943
dage). |
Historik | Start | Stop |
---|
Udlejning af erhvervsejendomme (682040) | 01.01.2019 | |
Virksomhedsrådgivning og anden rådgivning om driftsledelse (702200) | 02.01.2008 | 31.12.2018 |
Uoplyst (999999) | 01.01.2008 | 01.01.2008 |
Uoplyst (980000) | 18.12.2007 | 31.12.2007 |
Revisionfravalgt | false. |
Sidst opdateret den 11.03.2015 og
angivet som gældende fra 18.12.2007 (5975
dage). |
Ingen historik.
Kontaktoplysninger | finans@officelab.dk. |
Sidst opdateret den 13.02.2014 og
angivet som gældende fra 01.01.2014 (3769
dage). |
Ingen historik.
Telefonnummer | 50334000. |
Sidst opdateret den 13.02.2014 og
angivet som gældende fra 01.01.2014 (3769
dage). |
Historik | Start | Stop |
---|
50334000 | 01.01.2014 | |
76104000 | 01.01.2008 | 31.12.2013 |
Navne | OFFICELAB A/S. |
Sidst opdateret den 23.12.2015 og
angivet som gældende fra 16.12.2015 (3055
dage). |
Historik | Start | Stop |
---|
OFFICELAB A/S | 16.12.2015 | |
OFFICELAB ApS | 01.04.2012 | 15.12.2015 |
WF ENTERPRISE ApS | 18.12.2007 | 31.03.2012 |
Binavne | VENSI A/S. |
Sidst opdateret den 23.12.2015 og
angivet som gældende fra 22.12.2015 (3049
dage). |
Historik | Start | Stop |
---|
VENSI A/S | 22.12.2015 | |
VENSI ApS | 18.12.2007 | 21.12.2015 |
MAGASINET SYNERGI ApS | 18.12.2007 | 01.04.2012 |
OFFICELAB ApS | 18.12.2007 | 01.04.2012 |
Tegningsregel | Selskabet tegnes af direktøren sammen med et bestyrelsesmedlem eller af den samlede bestyrelse. |
Sidst opdateret den 20.08.2015 og
angivet som gældende fra 20.08.2015 (3173
dage). |
Fortolkning
(2 tegningsmuligheder)
| direktøren + 1 bestyrelsesmedlem |
bestyrelsen |
Historik | Start | Stop |
---|
Selskabet tegnes af direktøren sammen med et bestyrelsesmedlem eller af den samlede bestyrelse | 20.08.2015 | |
Selskabet tegnes af én direktør | 01.04.2012 | 19.08.2015 |
Type af revisorbistand:Revisionspåtegning
Navn på revisionsvirksomhed:EY Godkendt Revisionspartnerselskab
Revisionsvirksomhedens CVR-nr.:30700228
Beskrivelse af revisor:statsaut. revisor
Virksomhedens regnskabsklasse:Regnskabsklasse B
Grundlag for konklusion (revision):Vi har udført vores revision i overensstemmelse med internationale standarder om revision og de yderligere krav, der er gældende i Danmark. Vores ansvar ifølge disse standarder og krav er nærmere beskrevet i revisionspåtegningens afsnit "Revisors ansvar for revisionen af årsregnskabet". Det er vores opfattelse, at det opnåede revisionsbevis er tilstrækkeligt og egnet som grundlag for vores konklusion.
Uafhængighed
Vi er uafhængige af selskabet i overensstemmelse med International Ethics Standards Board for Accountants' internationale retningslinjer for revisorers etiske adfærd (IESBA Code) og de yderligere etiske krav, der er gældende i Danmark, ligesom vi har opfyldt vores øvrige etiske forpligtelser i henhold til disse krav og IESBA Code.
Konklusion (revision):Vi har revideret årsregnskabet for Officelab A/S for regnskabsåret 1. januar - 31. december 2022, der omfatter resultatopgørelse, balance, egenkapitalopgørelse og noter, herunder anvendt regnskabspraksis. Årsregnskabet udarbejdes efter årsregnskabsloven.
Det er vores opfattelse, at årsregnskabet giver et retvisende billede af selskabets aktiver, passiver og finansielle stilling pr. 31. december 2022 samt af resultatet af selskabets aktiviteter for regnskabsåret 1. januar - 31. december 2022 i overensstemmelse med årsregnskabsloven.
Udtalelse om ledelsesberetningen (revision):Ledelsen er ansvarlig for ledelsesberetningen.
Vores konklusion om årsregnskabet omfatter ikke ledelsesberetningen, og vi udtrykker ingen form for konklusion med sikkerhed om ledelsesberetningen.
I tilknytning til vores revision af årsregnskabet er det vores ansvar at læse ledelsesberetningen og i den forbindelse overveje, om ledelsesberetningen er væsentligt inkonsistent med årsregnskabet eller vores viden opnået ved revisionen eller på anden måde synes at indeholde væsentlig fejlinformation.
Vores ansvar er derudover at overveje, om ledelsesberetningen indeholder krævede oplysninger i henhold til årsregnskabsloven.
Baseret på det udførte arbejde er det vores opfattelse, at ledelsesberetningen er i overensstemmelse med årsregnskabet og er udarbejdet i overensstemmelse med årsregnskabslovens krav. Vi har ikke fundet væsentlig fejlinformation i ledelsesberetningen.
Bibranche | Kombinerede administrationsserviceydelser. |
Sidst opdateret den 22.05.2019
og
angivet som gældende fra 01.01.2019 (1943
dage). |
Historik | Start | Stop |
---|
Kombinerede administrationsserviceydelser | 01.01.2019 | |
Tømrer- og bygningssnedkervirksomhed | 15.02.2011 | 31.12.2018 |
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.
Ingen nuværende registrering.
Ingen historik.