Copied
 
 
2022, DKK
27.12.2023
Bruttoresultat

-32.000

Primær drift

-32.000

Årets resultat

27.374'

Aktiver

544''

Kortfristede aktiver

19.125'

Egenkapital

60.296'

Afkastningsgrad

-0 %

Soliditetsgrad

11 %

Likviditetsgrad

11 %

Resultat
27.12.2023
Årsrapport
2022
27.12.2023
2021
30.12.2022
Nettoomsætning00
Bruttoresultat-32.000-31.000
Resultat af primær drift-32.000-31.000
Indtægter af kapitalandele (tilknyttede og associerede) 51.163.00046.582.000
Finansielle indtægter1.500.0001.500.000
Finansieringsomkostninger-28.510.000-27.809.000
Andre finansielle omkostninger00
Resultat før skat24.121.00020.242.000
Resultat27.374.00025.374.000
Forslag til udbytte-21.900.000-5.125.000
Aktiver
27.12.2023
Årsrapport
2022
27.12.2023
2021
30.12.2022
Kortfristede varebeholdninger00
Kortfristede tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser 19.125.00026.135.000
Likvider00
Kortfristede aktiver19.125.0000
Immaterielle aktiver og goodwill00
Finansielle anlægsaktiver524.985.000548.822.000
Materielle aktiver00
Langfristede aktiver524.985.000548.822.000
Aktiver544.110.000574.957.000
Aktiver
27.12.2023
Passiver
27.12.2023
Årsrapport
2022
27.12.2023
2021
30.12.2022
Forslag til udbytte21.900.0005.125.000
Egenkapital60.296.00030.499.000
Hensatte forpligtelser00
Langfristet gæld til banker00
Anden langfristet gæld0
Leverandører af varer og tjenesteydelser13.00015.000
Kortfristede forpligtelser166.418.000195.322.000
Gældsforpligtelser483.814.000544.458.000
Forpligtelser483.814.000544.458.000
Passiver544.110.000574.957.000
Passiver
27.12.2023
Nøgletal
27.12.2023
Årsrapport
2022
27.12.2023
2021
30.12.2022
Afkastningsgrad 0,0 %0,0 %
Dækningsgrad Na.Na.
Resultatgrad Na.Na.
Varelagerets omsætningshastighed Na.Na.
Egenkapitals-forretning 45,4 %83,2 %
Payout-ratio 80,0 %20,2 %
Gældsdæknings-nøgletal -0,1 %-0,1 %
Soliditestgrad 11,1 %5,3 %
Likviditetsgrad 11,5 %Na.
Resultat
27.12.2023
Gæld
27.12.2023
Årsrapport
27.12.2023
Nyeste:01.10.2022- 30.09.2023(offentliggjort: 27.12.2023)
Information om virksomhedens regnskabsklasse:Årsrapporten for BDO Holding VI, Statsautoriseret revisionsaktieselskab for 2021/22 er aflagt i overensstemmelse med den danske årsregnskabslovs bestemmelser for virksomheder i regnskabsklasse C, stor virksomhed. Regnskabsklasse C, stor virksomhed1 true Årsrapporten er udarbejdet efter følgende regnskabspraksis.
Beretning
27.12.2023
Dato for ledelsens godkendelse af årsrapporten:2023-11-29
Statement by Management on the annual report
Identifikation af den godkendte årsrapport:Bestyrelsen og direktionen har dags dato behandlet og godkendt årsrapporten for regnskabsåret 1. oktober 2022 - 30. september 2023 for BDO Holding VI, Statsautoriseret revisionsaktieselskab.
Management's review
Beskrivelse af virksomhedens væsentligste aktiviteter:Væsentligste aktiviteter BDO Holding VI, Statsautoriseret revisionsaktieselskab ejer 100% aktierne i driftsselskabet BDO Statsautoriseret revisionsaktieselskab. Ejerkredsen består af 74 aktionærer, der alle er statsautoriserede revisorer og/eller partnere i virksomheden. Alle aktionærer arbejder i driftsselskabet. Selskabets eneste aktivitet er at besidde aktierne i driftsselskabet. BDO er blandt landets største rådgivnings- og revisionsvirksomheder målt på omsætning. BDO leverer professionelle kvalitetsløsninger inden for rådgivning, revision og regnskab til både det private og det offentlige segment. Med 34 kontorer i Danmark og mere end 1. 550 dygtige medarbejdere, sikrer vi vores kunder et højt serviceniveau og et lokalt engagement på tværs af landet. Derfor har vi en stærk position på markedet for rådgivnings- og revisionsydelser. Vi tilbyder vores kunder og samarbejdspartnere det bedste af to verdener: Den nærværende, rådgivende revisor, som forstår kundens behov og hverdag i kombination med fagtunge specialister og et stærkt globalt netværk. Specialiserede segmenter: Forskellige opgaver og udfordringer kræver forskellige tilgange og kompetencer BDO er opdelt i et privat og et offentligt segment. Fra de to segmenter yder BDO’s medarbejdere revision, erklæringsarbejde, rådgivning og regnskabsmæssig assistance til små og mellemstore virksomheder, offentlige og private institutioner, foreninger og privatpersoner. Derudover tilbyder vi via vores specialiserede forretningsenheder – Skat, Moms og Advisory – faglig sparring, altid opdateret viden og værdiskabende rådgivning til både det private erhvervsliv og den offentlige sektor. BDO understøtter erhvervslivet, kommuner, regioner, stat og lokalsamfundet med en bred palet af ydelser - blandt andet revisionsopgaver og andre erklæringsopgaver, økonomi- og risikostyring, Business Services & Outsourcing samt specialistrådgivning om alt fra skat, moms, strategiudvikling, virksomhedskøb til GDPR, digitalisering, whistleblowerordning, ESG-rådgivning og cybersikkerhed. Det private segment: • Revision og erklæringsarbejde • Skatterådgivning • Momsrådgivning • Anden rådgivning • Business Services & Outsourcing. Det offentlige segment: • Revision og erklæringsarbejde • Skatterådgivning • Momsrådgivning • Anden rådgivning. Vores forretningsmodel og aktiviteter udgør en grundpille i samfundet til sikring af stabilitet, vækst, tillid og compliance hos den mindre såvel som den større aktør. Og tillidshvervet og statsautorisationen er en forpligtelse om at levere fra øverste hylde hver gang, vi reviderer. Hos BDO er det personlige og det professionelle ikke hinandens modpoler, men derimod styrkerne og forudsætningerne i alt det vi gør i alle afkroge af vores organisation. Forskellige opgaver og udfordringer kræver forskellige tilgange og kompetencer – det gælder såvel det private som det offentlige segment. Som kunde hos BDO kan man være tryg ved, at man altid har adgang til en rådgiver med den rette specialviden. Den gode rådgivning kanaliseres ud gennem vores faglighed, dybe specialkompetencer, stærke medarbejderkultur og engagement. Det udmønter sig i følgende ydelser: • Revision og erklæringsarbejde • Skatterådgivning • Momsrådgivning • Anden rådgivning • Business Services & Outsourcing.